Renovace čepů a uložení konzole bagru JCB
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Renovace nýtovaných vrat - vrata, která byla vyrobena asi ve třicátých letech minulého století prošly celkovou rekonstrukcí při které byly použity technologie té doby, tedy nýtování a kování. Jsou vráceny do původního stavu se všemi ornamenty. Pro vrchní nátěr se použila kovářská barva v odstínu antracit.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Kamna dílenská horkovzdušná o průměru 600 mm a výšce 1200 mm. Palivo pro tyto kamna: dřevo, dřevěné brikety, štěpky atd. Vhodné pro průmyslové haly, dílny, budovy. Kamna lze vyrobit v jakémkoli rozměru, tedy i menší dle přání. Kamna jsou velmi výkonná!
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Nájezdy pro motorizovaná kolečka - nájezd pro motorové kolečko (motůčko) je vhodný při vyklízení sklepů, kam nemá technika přístup. Nájezd se zavěsí na hranu velkého kontejneru a podepře, následně je připraven k pojíždění zmiňovaným kolečkem. Vhodné pro stavební a úklidové firmy.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Jeřábová dráha určená pro přepravu břemen. Jedná se o ocelovou konstrukci, spojenou šroubovými spoji a připevněnou k základu ocelovými trny. K vedení kladkostroje je použit ocelový nosník HEB 160 mm jakostní třídy S 355 J0. Celý rám, na kterém je nosník posazen je svařovaný metodou MAG. Jeřábový pojezd je na svém konci opatřen teleskopickými kleštěmi, které je možno dle břemene nastavit na požadovaný rozměr. Zde se tyto kleště používají k přepravě balíků sena a slámy, ale jejich využití je daleko pestřejší. Každá dráha je konzultována se zákazníkem, jaké má požadavky a co má splňovat. Následuje statický výpočet pro ověření spolehlivosti a výpočet pevnosti svarových spojů plus technologická zpráva. Tyto veškeré dokumenty jsou předány objednateli.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Jeřábová dráha byla zhotovena pro firmy:
TRIOS, s.r.o. www.trios.cz
QUARTIS, s.r.o. www.quartis.cz
Renovace výtahového kola navařením. Výtahové kolo o průměru 1200 mm a váze cca 200 kg bylo před vlastním navařením třískově opracováno. Pro navaření tohoto kola byl zhotoven přípravek, ve kterém se celé kolo otáčelo a bylo navařováno. Byl použit trubičkový drát se složením, které odpovídalo požadavkům navařené vrstvy. Celkem se zde navařilo 92 kg přídavného materiálu. Konečná fáze tohoto výtahového kola bylo opracování na karuselu a následná montáž do výtahového systému.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Výtahové kolo bylo navařováno pro firmu:
Škoda electric a.s. Plzeň www.skoda.cz
Poloosa UNC, renovace povrchu uložení ložiska. Plocha byla třískově opracována 2 mm pod svůj původní geometrický rozměr. Následovalo strojní navaření v ochranné atmosféře a vybraným přídavným materiálem, který splňuje požadavky tvrdosti. Navaření probíhá rotačním způsobem a je navařena vrstva přibližně 5mm do plusu než byl původní geometrický rozměr. Po skončení navařování jde na řadu třískové obrábění a povrch je opracován na rozměr s přídavkem na broušení. Broušením je poloosa opracována na původní geometrický rozměr daný výrobcem. Povrch je dále dle požadavků zákazníka zakalený, cementovaný, nitridovaný atd. Zde se tvrdost renovované plochy pohybuje mezi 30-62 HRC. Tímto rotačním způsobem se dají renovovat veškeré díly rotující kolem své osy tj.: hřídele, písty, čepy, ventily atd. Možnost použití návarů je také velmi rozdílná a vychází jednak z požadavků zákazníka a jaké požadavky jsou kladeny na navařený povrch. Návar může být : tvrdonávar, bronzový návar CuSn6, nerezový návar a jiné.
Poloosy renovovány pro firmu: Ing. Vojtěch Novotný Rybník 305 789 72 Dubicko www.loader.cz |
|
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Trenažér pro koně: podíleli jsme se na výrobě tohoto trenažéru jako generální dodavatel ocelové konstrukce. Jedná se o konstrukci z ocelových profilů s povrchovou a antikorozní úpravou žárovým zinkováním. Následující fotografie zachycují průběh montáže až po finální provedení. Trenažér byl realizován a uveden do provozu v roce 2007.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Univerzální sklápěcí valník: Tento na zakázku navržený a vyrobený valník je celokovové konstrukce a je vybaven hydraulickým sklápěním korby. Valník je určen pro provoz mimo veřejné komunikace.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Přestavba žací lišty E 514: Přestavba žací lišty kombajnu E 514 na dvojprsty i s žabkami. Tento systém používá např. JohnDeere. Pohon je zachován, pouze vylepšen. V provozu bez problémů již od roku 2003.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Renovace hřídele navařením: Renovace hřídele stroje pro stříhání olověných mřížek do akumulátorů navařením. Opotřebené plochy pro ložiska byly navařeny na rotačním automatu metodou MAG a znovu opracovány.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
MIG navařování bronzových vrstev: Ukázky navařování rotačních ocelových součástí bronzovým materiálem CuSn6 metodou MIG.
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Kliknutím na náhled vždy otevřete okno s velkým obrázkem |
Úvodní strana •
Svářecí dozor •
Navařování •
Opravy strojů
Prodej dílů •
Fotogalerie •
Bazárek •
Odkazy •
Kontakt